ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! :-> Ελληνικά !!!!!!

Panagiotis Tsakiris mazestix at ath.forthnet.gr
Sun Jun 6 22:07:11 EEST 1999

Καλησπέρα
Μετά από αρκετή προσπάθεια ενός μήνα κατάφερα και έγραψα ελληνικά στο
κυρίως σώμα των mail στο Netscape (έβαλα χθες τον 4.6). Η επιμονή
αποδεικνύεται το πολυτιμότερο αγαθό για τον εκάστοτε Linuxά. Το τεύχος
του magaz No 13 που γράφει για την εγκατάσταση των ελληνικών στο RH 5.2
το τμήμα του Netscape (το γραψιμο του κυριως σωματος ενός mail γιατι
address και subject έγραφα κανονικά ελληνικά ! ) δεν μου έβγαινε με
τίποτα. Τι διαβάσματα στα HOWTO τι ψάξιμο παντού τίποτα. Η λύση ήταν
κάτω απο τη μύτη μου :-). Μαζί με το Χ11greek-fonts στο README γράφει το
ότι για ελληνικά στο Netscape θα πρέπει να εκτελέσετε δύο εντολές. Ή να
τις εισάγετε στο .Xdefaults, οπερ και γενηθήτω το φως. Στο
preference/fonts δεν υπάρχει το iso 8859-7 για επιλογή αλλά το Western
iso 8859-1. Εχουν ήδη επιλεχθεί οι σωστές γραμματοσειρές (Ελβετική και
Κούριερ). Οι μόνες σημειώσεις είναι οτι τα μενού στο Netscape ειναι λίγο
πιο μεγάλα και Bold ενώ παραμένει το πρόβλημα με τα ελληνικά στο ανω
μέρος του παραθύρου (εκει που γραφει πχ Compose : <το subject>) που
πιστεύω ότι είναι πρόβλημα του blackbox που χρησιμοποιώ ως manager.

Καληνύχτα

Παναγιώτης
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr