linux in sparc!

Dimitris S. Tsifakis sv1det at freemail.gr
Fri Jun 4 09:43:42 EEST 1999

Nikos Paraskevaidis wrote:

..
> psofio to mhxanhma..Akou 99 parakati bogomips ....me 2 cpus...( o psyrix mou re sy
> bgazei 120 bogos...)
> kai ligh mnhmh...mpa den fturas file :))
> Safws kanw plaka...kai oso gnwrizw egw prwsopika...eisai o prwtos pou
> dhlwnei apodedeigmena pws exei perasei linux se Sun-aki...omorfa..
> Pws 8a ginei na tous peisw edw na  petaksoume ena SunOS 5.5 apo ena
> talaipwro disko kai na tous balw ...linux...:))))xixixixi (gelio sataniko)
> A se periptwsh pou den to gnwrizeis...o lilo kanei 8aymata...bootarei kai
> SunOS...
> [...]

Nai, h alh8eia einai oti einai ligo psofio se sygkrish me ta peeceez
pou kykloforoun pleon, alla ego den to allazo me tipota!! oute me pIII
pou leei o logos! :) exei polla alla pleonekthmata, trust me! Oso gia
to 8ema tou booting, ta suns exoun openfirmware, to opoio einai poly
boliko sthn periptosh poy exeis polla OS stous diskous sou. Ego exo
sto idio puputer kai SunOS 5.6 kai prokeimenou na epilekso apo pou
8a kanei boot, arkei na tou po sto ok prompt tou openfirmware na kanei
boot apo ton antistoixo disko... sto linux partition exo balei to lilo
(pou sthn periptosh tou sparc legetai silo ;)) alla den ton exo
enhmerosei gia to solaris partition, den xreiazetai really! :)
Oso gia thn sygkrish sthn taxythta metaksy twn dyo OSes, gia thn
ora eimai yper tou SunOS! Bebaia to exo kanei optimize gia na me
boleuei, eno to linux einai ena full install tou RH6.0, pragma pou
shmainei oti exei mesa ena karo perita pragmata... Se ligo kairo
8a steilo ena mhnyma me perissoteres entyposeis anyway... To linux
xanei poly se ena tomea, den yposthrizei to audio tou SPARCstation 20
kai etsi den mporo na akouo MP3! ;)))

Dimitris

PS exo kai OpenBSD (oxi sto SS20), kai NetBSD, an kapoios 8elei ena
cd me ola auta (gia sparc fysika) as mou steilei ena email...

--
 ( | )  Dimitris S. Tsifakis <sv1det at freemail.gr>
  /_\   unix systems administrator
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr