Help in mounding /dev/.. as non root user

Giannis Papaioannou jhn2 at gaia.geo.auth.gr
Thu Jun 3 16:21:21 EEST 1999

On Thu, 27 May 1999, Bassoukos Tassos wrote:

> On Thu, 27 May 1999, Kwstas Zagoris wrote:
>
> > den mporis na kanis mount san aplos xristis....

chmod +s /bin/mount
an sto fstab yparxei epilogh user tote se afhnei na kaneis mount san
xrhsths, an den yparxei h epilogh user h' yparxei h nouser tote h mount
elegxei to real user id kai den kanei mount.

otan ena programma exei +s mode allazei mono to effective user id kai oxi
real user id me synepeia to programma na mporei na elegxei poios poios to
trexei

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr