printing quotas

KREMMIDAS KLEANTHIS kremidas at lrf.gr
Thu Jun 3 14:17:03 EEST 1999

Date sent:      	Thu, 3 Jun 1999 12:33:31 +0200 (EET)
From:           	Lazaros Sotiriadis <lsot at sirenes.bio.auth.gr>
To:             	Hellenic Linux Users Group <linux-greek-users at hellug.gr>
Subject:        	printing quotas
Send reply to:  	linux-greek-users at hellug.gr

> Xerei kaneis me pio tropo boro na oriso printing quotas stous xrhstes mou?
>
> Xrisimopio nisplus alla akomi kai printing quotas stous local xrhstes tha
> boithouse.
>
> Eyxaristo.
>
> LS

Otan ennoeis printing quotas ipotheto ennoeis na min mporoun na
tiposoun perissoteres apo 50 selides to mina as poume. Alliws
3ero oti yparxei sto /etc/printcap (man printcap) to maximum
megethos tou print job.
Twra an thes na perioriseis se selides 'h kati tetoio strepsou
kalitera ston LPRng o opoios sinergazetai para poli kala kai me
win,dos,os/2 giati gia ton BSD-lpd den nomizo oti ginetai.

Kremmidas Kleanthis
System Administrator at Lambrakis Research Foundation (L.R.F)
E-mail  : Kremmidas.Kleanthis at lrf.gr
          kremmidas at yahoo.com
          kremidas at hellug.gr
Phone   : (+301) 3311848
Fax     : (+301) 3230668
Address : 3 Paparigopoulou st, 10561, Athens, Greece (GR)

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr