Linux sto Info

Alexander Deliyannis adeliyan at email.com
Wed Jun 2 20:25:57 EEST 1999

Ypothetw oti polloi tha to eidan, pantws gia osous den...

To xthesino entheto "infotech" tis Eleftherotypias eixe ena saloni
(2selido) afierwma sto Linux, me arketa kali kai eklaikevmeni parousiasi
(kata tin tapeini mou apopsi). Metaksy allwn eixe kai theseis tou Hellug
mesw Soldatou.

Den katafera na to vrw sto web, alla edw pou ta leme den epsaksa kai para
poly.

:-)
alx

Alexander Deliyannis, PO box 24089, 11110 Athens, GREECE
Tel.: +30-1-2113812, Fax: +30-1-3845330, Mob.: +30-97-445666
e-mail: adeliyan at email.com

"My idea of an agreeable person is a person who agrees with me."
-Benjamin Franklin.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr