Modules-info

Stelios Bounanos sb at dial.pipex.com
Wed Jun 2 20:26:11 EEST 1999

On Wed, 02 Jun 1999 18:46:11 +0300, " " <apolo at freemail.gr>
was rumoured to have said about `` Modules-info '':

> Ακριβώς αυτό λέει και το HOWTO το οποίο και έκανα αλλά πάλι τίποτα, οταν
> πάω να κάνω mount μια δισκέτα παίρνω το μήνυμα:
>
> the kernel does not recognise /dev/sda4 as a block device
>
> Βασικά υπάρχουν δυο devices(kernel 2.2.7) το imm (new drivers) και το
> ppa(old drivers) πιο προτείνεται.

Το imm είναι για τα Zip Plus συνδεδεμένα στην παράλληλλη θύρα με καλώδιο
`autodetect', ενώ το ppa είναι για τα κανονικά Zip (στην παράλληλη).
Το καλύτερο πάντως 8α ήταν, αν έχεις Zip Plus, να το συνδέσεις στον
SCSI controller (αν έχεις) οπότε δε χρειάζεσαι ούτε imm ούτε ppa.
(Κι αν βρείς καλώδιο ή adaptor για το ηλί8ιο 25άρι βύσμα που έχει το
Zip+, πες μου κι εμένα απο πού το αγόρασες :))

Οσο για το device, φόρτωσε το κατάλληλο module και μετά με (πχ)
fdisk /dev/sda και `p' για print θα πρέπει να βλέπεις τα partitions
και επομένως ποιο device πρέπει να κάνεις mount. Τουλάχιστον έτσι
γίνεται με Zip+ και imm.

Regards,
sb.

--