passwd problima

Fotis Georgatos gef at hellug.gr
Tue Jun 1 03:10:20 EEST 1999

Mavroyanopoulos Nikos wrote:
> > Twra to key-search-machine pws to kostologei autos?
> Einai mixanima ftiagmeno mono gia des encryption kai key scheduling, den
> mporei na kanei tipota allo. To poso pane anexartita ta chipakia
> den xerw, sto internet pantos tha breis para polles plirofories
> (eixa dei odhgies kai gia ftinotera mixanimata, alla den to epsaxa
> giati idea den exw apo ilektronika).

AFAIR,
einai DES algorithmos ylopoihmenos se FPGA (Field Programmable Gate
Array).
Pernoume dhladh ena chipaki, programmatizoume to hardware
(tis syndeseis metaksy logikvn pylwn) kai exoume to apotelesma pou
theloume
me 2-3 takseis xronou beltiwsh.

--
"Optimists think this is the best world we could live in,
pessimists are afraid that optimists are right"

fotis
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr