Samba

Kappas Vaggelis kavag at hotmail.com
Thu Jul 29 18:36:54 EEST 1999

Μπορείς ,έχω την εντύπωση, να κάνεις ρυθμίσεις στην registry των win98
ώστε να μην γίνονται master. Αυτό τουλάχιστο ισχύει στα win NT.
Αν όχι προτείνω τα εξής :

1. Κάνε την SAMBA να ανακοινώνεται σαν ΝΤ (για να κερδίζει τα elections)
2.Ρύθμισε κάθε πότε θα γίνεται το election μέσω της registry των 98 (μου
φαίνεται οτι πρέπει να κάνεις ρύθμιση και στο smb.conf)

bill <vpanag at rocketmail.com> wrote in message
news:7npf70$rlu$1 at edessa.topo.auth.gr...
> Εχω στήσει ενα samba server που δουλεύει γενικά καλά όταν ξεκινάει πρώτος
> και γίνεται local browse master. Αν όμως συμβεί και ξεκινήσει πρώτο κάποιο
> Win98 box τότε γίνεται εκείνο master και το ανακοινώνει στο linux box. Το
> linux δέχεται την ανακοίνωση προκαλεί election γιατί το ίδιο θέλει να
γίνει
> master, βγάζει στο smblog.nmb μήνυμα ότι έγινε, όμως μετά από λίγο το
Win98

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr