Samba

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Fri Jul 30 02:31:58 EEST 1999

On Thu, Jul 29, 1999 at 02:48:33PM +0300, bill wrote:
> Εχω στήσει ενα samba server που δουλεύει γενικά καλά όταν ξεκινάει πρώτος
> και γίνεται local browse master. Αν όμως συμβεί και ξεκινήσει πρώτο κάποιο
> Win98 box τότε γίνεται εκείνο master και το ανακοινώνει στο linux box. Το
> linux δέχεται την ανακοίνωση προκαλεί election γιατί το ίδιο θέλει να γίνει
> master, βγάζει στο smblog.nmb μήνυμα ότι έγινε, όμως μετά από λίγο το Win98
> επανέρχεται δριμύτερο και επαναλμβάνονται όλα από την αρχή .. Το αποτέλεσμα
> είναι ότι τελικά δεν βλέπω απο το Network neighborhood των Win98 to linux
> [...]

  Θα πρέπει να ανεβάσεις το os level της Samba. Με `os level = 34' μέσα
στο smb.conf σου λογικά νικάς τα πάντα, εκτός αν υπάρχει τριγύρω κάποια
άλλη Samba με μεγαλύτερη τιμή :-). Για περισσότερες λεπτομέρειες, δες το
BROWSING.txt από την τεκμηρίωση της Samba.

--
Vasilis Vasaitis
vvas at hal.csd.auth.gr

Nuke them till they glow, then shoot them in the dark.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr