laptop and linux

Panos Maheras arcana at hol.gr
Tue Jul 27 10:53:20 EEST 1999

On Tue, 27 Jul 1999 09:16:01 +0300, you wrote:

>Egka8istas sto laptop to Linux thn prwth prwth fora poy to anoigeis, enwpiwn
>martyrwn (den kserw ta akribh nomika tertipia, isws na einai kalo na breis kai
>kanena filo dikhgoro), wste na mporeis na isxyristeis oti DEN xrhsimopoihses
>ka8oloy ta windows, kai ara den exeis apodextei thn adeia xrhshs toys, kai
>8eleis na epistrepseis to media kit twn windows kai na pareis ta lefta poy
>antistoixoyn s'ayto.

Ayto einai eykolo. An den ton pisteyoyn den exoyn para na anoijoyn ton laptop
opote 8a skasei moyrh h EULA... (ki oxi h Gioyla...). Epishs mia kalh lysh 8a
htan na pathsei 'no' 'h 'reject' ('h oti bgazei telos pantwn).

> [...]
>
>To magazi apo to opoio phres to laptop 8a to skeftei apo dw 8a to skeftei apo
>kei kai meta 8a parei thlefwno ton eisagwgea, o opoios 8a to skeftei apo dw 8a
>to skeftei apo kei kai meta 8a parei thlefwno thn kataskeyastria h opoia 8a toy
>pei oti nomika o isxyrismos sou stekei kai ara prepei pasei 8ysia na se
>apotrepsoyn apo to na to kaneis giati meta mporei na akoloy8hsoyn ki alloi
>palaboi san kai sena.
>
>Esy omws 8a epimeineis, kai sto telos mporei na pareis mia epitagh gia 25.000 h
>kati tetoio, poy einai h aksia twn OEM windows ....

Dystyxos omos sthn kalyterh ton periptoseon (kai dedomenoy oti edo einai Ellada)
8a eisparjei ena: "epistrepse mas ton laptop na parete ta lefta sas piso" kai...
end of story. AN pantos ta kataferei 8a mpei sthn (mikrh) elite ton laptop users
poy espasan ta desma toys apo thn Microsoftikh (o8omanikh) aytokratoria...
(einai pano apo 5?? thought so..). Pantws 8a exei gelio to pragma...

Kalh tyxh!

Panos Maheras.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr