Peri Xisp kai volume

Dimitrios P. Bouras dbouras at hol.gr
Mon Jul 26 08:03:02 EEST 1999

NTG21 wrote:

> Re Boura pos sto kalo allazei i entasi tou speaker tou modem apo to
> xisp.

 Re NTG21,

 Bres thn entolh tou modem sou gia thn ry0mish tou volume
 sto ypsos pou 0es, kai bale thn meta to "AT" sto "Init:"
 input entry, sthn forma "Communication Options". Ean p.x.
 einai "L1", tote to "Init:" input field prepei na periexei
 "AT L1".

> Episis giati prepei soni kai kala na dyloso DNS eno yparxei epilogi
> pou dylonei to antitheto?

 Pou prepei na dhlwseis "soni kai kala" DNS?  To xisp den
 se ypoxrewnei na dhlwseis tipote. An twra gia kapoio logo
 to /etc/host.conf arxeio sou periexei grammh pou periexei
 thn le3h "bind", h to /etc/nsswitch.conf arxeio sou sth
 grammh "file" periexei th le3h "dns", tote opoiodhpote name
 resolution sto mhxanhma sou 0a xrhsimopoiei DNS. To xisp
 apla frontizei (an exeis egkatasthsei sto /etc/ppp ta scripts
 ip-up/ip-down pou parexei) oi DNS servers pou dhlwneis sth
 forma "TCP/IP-Options" na mpainoun sto /etc/resolv.conf otan
 synde0eis me ton ISP sou, kai na bgainoun otan aposynde0eis.

 Dhmhtrhs
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr