Launcher + Gnome

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Sat Jul 24 21:22:32 EEST 1999

Paides xairetw,

Prospathw na ftia3w ena launcher (kati san syntomeysh ?) sto gnome moy
Sygkekrimmena thelw na trexw ena rxvt me kapoies parametroys

(rxvt -bg \#203050 -fg wheat -cr red -fn
"-*-grfixed-*-*-*-*-16-*-*-*-*-*-*-7" -geometry 90x48)

exw kanei ena alias to rxvt me to parapanw katevato kai otan to kalw apo
allo parathyro doyleyei.
otan paw na alla3w balw payles (-) sto command twn properties (de3i klik)
fainetai na tis agnoei.

To exw 3anakanei ayto me to netscape (toy prosthesa ena -no-about-splash)
kai doylepse opote katalabainete pws para3eneythka.

Prospathisa na balw mona eisagwgika, dipla eisagwgika alla apotelesma htan
na mhn trexei tipota (to rxvt me leyko fonto ktl ktl.. opws apo th mana toy)

Kamia kalh idea ;

Eyxaristw,
Spiros D. Bolis
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr