Περί F.A.Q.

DJ Art djart at freemail.gr
Fri Jul 23 17:22:22 EEST 1999

 Επειδή κάτι άκουσα για F.A.Q. έχω να πώ τα εξής:
Έχω ήδη δημιουργήσει ένα faq 14 ερωτήσεων από τα mailbox του Magaz.
(βρισκεται στη σελίδα μου). Αυτό μπορεί να αποτελέσει το θεμέλιο του faq
της λίστας. Ξεκινάω τώρα να του προσθέσω τις απαντήσεις στα διάφορα
ερωτήματά που έκανα εγώ εδώ στη λίστα (από κάτι σωσμένα mails που έχω
κρατήσει). Τα προβλήματα που έχω είναι:
1. Πού θα βρίσκεται το faq: στο Magaz σαν στήλη, στα HowTo ??? Θα πρέπει
να το ολοκληρώσουμε και μετά να το βάλουμε καπου ή να το βάλουμε καπου
και μετά  να το ανανεώνουμε ???
2. Δεν μπορώ να προσθέσω τίποτα που να έχει ειπωθεί στη λίστα μετά το
Μάιο, γιατί δεν δουλεύουν τα archives (μήπως δουλεύουν και δεν το πήρα
είδηση? έχω πολύ καιρό να τα επισκεφτώ)
3. Θα δημιουργηθεί για αυτό το σκοπό ομάδα εργασίας από το Hellug ή όχι
??

Έπειτα, θα πρέπει να αρχίσω να το γράφω σε sgml.
Και μετά από όλα αυτά λέω να του τραβήξω και μια μετάφραση στα Αγγλικά
για να το χαζεύουν σε διεθνές επίπεδο όσοι θέλουν. (να μπορεί να
"διαφημιστεί" και σε κανα slashdot)

Ακούω γνώμες/προτάσεις/λύσεις.
| DJ Art                                                  |
| email address: <djart at hellug.gr> <djart at freemail.gr>    |
| Personal Linux Page:                                    |
| http://www.geocities.com/SiliconValley/Code/6319        |
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr