Peri reboot kai loipwn

Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
Fri Jul 23 15:18:31 EEST 1999

George Daflidis-Kotsis wrote:

> Proswpika 8ewrw th gnwmh tou ricudi polu pio shmantikh apo mia ek8esh apo tis 5 meres diarkeias tis 3 kanoun proponhseis kai ta misa stands den douleuoun plhrws, oi upeu8unoi den 3eroun ti tous ginetai n' prospa8oun na se flwmwsoun me malakies tou marketing kai to mono pou a3izei einai oi mounitses pou exoun gia mostra.

E, kairos na aksizei kai kati allo s' aythn thn ekthesh - emeis. Dioti to Linux,
ektos toy oti kanei thn Microsoft na fainetai geloia, kanei kai ta marketdroids
na fainontai geloia ... :-)

A, epishs, oi kopelles pou einai sta periptera kanoun aplos mia douleia opos
oloi mas, kalo einai na tis sevomaste ligo kai na mh xrhsimopoioume tetoies
ekfraseis (xoris parekshghsh etsi, den einai flame ayto, shmeiosh einai).

T.

--
Theodore=J.=Soldatos=_\_="There=is=always=a=bug=somewhere",=said==HAL=to=the==
=  theodore at eexi.gr =_/_==Ultimate=Programmer,=and=turned=off=the=air=supply.=
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr