efthia grami...

Thodoris Stamatopoulos ircadmin at orestiada.chat.net.gr
Fri Jul 23 13:45:07 EEST 1999

Gia sas
ithela na rotiso pos ginete na kanw mia eythia meta3i 2 linux kai pos
meta3i linux kai router. Einai poli diskolo?? eimai psilo newbie alla
tha arkesto na mou peite toulaxiston me ti na asxolitho gia na to
kataferw... diladi me pion deamon... i sindesi afti na einai ppp diladi
gia na sas e3igiso ti thelw na kanw...exw enan linux server se enan
provider kai thelw na travi3w mia efthia apo ekei sto linux mou giati ta
lefta tou ote einai para pola gia mena pou eimai poles ores mesa kai de
simferi enw tin efthia tha tin parw sxedon tzampa...

kai kati alla..
ginete na kanw tin efthia me 2 apla modem??(Diamond supra 33.6)

Filika
Thodoris Stamatopoulos
thodoris at hol.gr

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr