statistika gia accounting mesw firwall

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Fri Jul 23 12:41:41 EEST 1999

Hello Linux-greek-users!

  On 23 Jul 99, Linux-greek-users wrote to Ioannis Ioannou with subject "Re:
statistika gia accounting mesw firwall":

 >> Den 3erw ti akribws stoixeia sou dinei auto to accounting kai
 >> ti akribws 8eleis alla egw sunh8ws gia stats gia traffic (stats a
 >> po incoming/outgoing tautoxrona, n' to ka8ena mono tou k.l.p) xrh
 >> simopoiw MRTG.

 L> To exw hdh, alla einai synolika apo ton router. Prospathisa na to
 L> setarw na pernei ta stoixeia toy ipfwadm kai na mou deixnei ta wrai toy,
 L> alla den epekse, kai den exw xrono na to kalokoitaksw. Gia ayto rwtaw
 L> an yparxei kanena programma pou na kanei aythn thn douleia

 http://www.comlink.apc.org/~moritz/ipac.html

An kai egw proswpika kataagaphsa to rrdtool. Einai to data handling kommati toy
mrtg, kai sou epitrepei na ftiaxneis time-series graph apo o,tidhpote mporeis
na metrhseis (me ligh perlokolla anamesa)

 http://ee-staff.ethz.ch/~oetiker/webtools/RRDtool/

--
Christos Ricudis
I am a target. Please bomb me at N40 33.765' E22 55.130' Alt. 69ft
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr