Peri reboot kai fasarias

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Fri Jul 23 02:15:15 EEST 1999

Hello Linux-greek-users!

  On 23 Jul 99, Linux-greek-users wrote to All with subject "Peri reboot kai
fasarias":

 L> 8ewrw aparadektous tous xarakthrismous kai tous
 L> xleuasmous pou apeu8ynei se an8rwpous pou den
 L> gnwrizei. Aporw an eixe thn magkia na apanta to
 L> idio an eixe ton allo kataprwsopa (8a epefte
 L> ksylo sigoura)

Mia xara 8a toy ta elega kai katamoutra kai osoi me gnwrizoyn to kseroyn.

Na kseka8arisw kati. Den exw tipote enantion twn arxariwn, kai den exw tipote
enantion oswn kanoyn la8h. (kai sthn pragmatikothta psiloanexomai kai aytous
poy eksakoloy8oun na kanoyn la8h ki otan den einai pleon arxarioi, estw ki an
synh8ws deixnw to anti8eto).

Exw omws polla enantiwn kati tsoglaniwn poy nomizoyn oti exoyn to dikaiwma na
xwnoyn th myth toys se mhxanhmata poy den einai dika toys. (h se syrtaria poy
den einai dika toys, for that matter). Asxetws toy an synh8ws katexoyn epishs
kai tis dyo proanafer8eises idiothtes.

Me to na fytrwnei kapoios se systhmata poy de ton speirane, DEN boh8a to
koinwniko synolo, DEN boh8a ton eayto tou, DEN boh8a ton administrator, DEN
boh8a toys users - den boh8a kanenan. To mono poy eksyphretei einai h 8liberh
mataiodoksia tou, kai proswpika pisteyw oti 8a htan kalutero na eksafanize ta
gonidia toy apo th genetikh deksamenh.

--
Christos Ricudis
I am a target. Please bomb me at N40 33.765' E22 55.130' Alt. 69ft
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr