reboot

Giorgos Keramidas keramida at hades.hell.gr
Fri Jul 23 01:21:48 EEST 1999

On Thu, Jul 22, 1999 at 11:38:52PM +0300, Kostas Lialiambis wrote:
> The {RaVeN} wrote in message <379731E5.47E21B2C at freemail.gr>...
>
> >Apo auto kai mono oi upoloipoi tis listas katalabainoun me ti ZWO exoune
> >na kanoun....
>

> Ma safws kai se katalabame apo thn prwth stigmh. Ti mas aperases, dia tiptis
> Amiga users?
>
> >P.S. niwthw tapeinwmenos afou to agapimeno mou leitourgiko to
> >xrimopoioun kai atoma tou tupou autou edw....
>
> 8a to 3eperaseis opws kai hmeis: Eis tas perissoteras twn periptosewn h
> perifornhsis einai amoibaia.

Kosta, Kosta ? ? ?

Autos imporein mallon, me oligin kalin thelisin kai polin prospatheian na to
kseperasei...  ego gia allon einai pou anisixo tora pia.

Ego liete na to kseperaso pou tetoia paizakia `pairnoun' administrator
priviledges se ena mixanaki ki ego zen tselo pos, kai meta seloun na kanoun
olo ton kosmo na ta proseksei, opote kanoun diafora kouzoula, mpas kai to
real-admin ta katalabei oti perasan apo 'kei, ki ama kanoun ta kouzoula
tous, totenes xwnoun ki ena

	www.hacked.gr# ( /bin/rm -fr / ) & reboot

gia na doune ti ginetai pio grhgora, to shutdown 'h to /bin/rm?

Liete na to kseperaso pou tetoia kaka paizakia thelo na ta do na megalonoun
kai na gelao otan arxisoun na lene pos einai 'hackers'?  Ki an den to
kseperaso, giatre mou... tha ziso?

--
Giorgos Keramidas, <keramida at ceid.upatras.gr>
"In the name of the Father, the Son, and the Linux-spirit."