sendmail

Nikos Mavroyanopoulos nmav at hellug.gr
Thu Jul 22 12:04:02 EEST 1999

Christos Ricudis wrote:

> Hello All!
> Kala moy'lege h mama moy na mhn empisteyomai toys p0y$thd3$. :>.
> Exete dokimasei pote na metatrepsete ena custom sendmail 8.7 .cf file se 8.8 h
> 8.9? Me ta kainoyria check_* rules poy kanoyn th zwh dyskolh se opoion den
> mporei/8elei/prepei na kanei resolve tis diey8ynseis twn incoming messages sto
> DNS?
To eixa kanei alla xwris na kanei resolve kamia dieuthinsi... diladi
aplws energopoiisa tin
compile-time option gia na min xrisimopoiei katholou dns. Den xerw an
mporei na ginei apo to
idio to configuration file, pantws den ginetai apo ta m4 arxeia. Elpizw
na xereis ti lene gia
autous pou ftiaxnoun to configuration file tou sendmail me to xeri :)

> --
> Christos Ricudis
> I am a target. Please bomb me at N40 33.765' E22 55.130' Alt. 69ft
Nikos
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr