LILO

Dimitrios P. Bouras dbouras at hol.gr
Wed Jul 21 11:08:40 EEST 1999

Yiannis Galanommatis wrote:

> Afou tre3w to lilo, sto boot pairnw "LI" anti gia "LILO: "

Symfwna me to LILO manual:

  LI The first stage boot loader was able to load the second stage
     boot loader, but has failed to execute it. This can either be
     caused by a geometry mismatch or by moving /boot/boot.b without
     running the map installer.

Afou fantazomai den isxyei to deutero (ka0'oti sigoura exeis
tre3ei ton installer polles fores xwris na metafereis to
/boot/boot.b pou0ena allou), 99.9% einai to prwto.

Logw tou oti xrhsimopoieis kai Winblows panw ston idio disko,
fantazomai oti sto BIOS exeis xrhsimpoihsei thn dhlwsh "Large"
anti "Normal" ws pros thn geometria tou diskou. Auto pi0anotata
prokalei to problhma sto LILO.

H lysh (symfwna me to LILO user's manual) einai na baleis ta
stoixeia ths geometrias tou diskou mesa sto lilo.conf. Mpes
loipon sto BIOS, diale3e "Normal" sto geometry tou diskou,
grapse ta stoixeia se ena xarti, gyrise to pali sto "Large",
kai meta kane boot me disketta, kane edit to /etc/lilo.conf
kai symplhrwse ta:

  sectors=
  heads=
  cylinders=

kai an xreiastei bale kai to

  bios=0x80

logw tou oti einai o prwtos sou diskos (alla mallon den 0a
xreiastei).

Elpizw ta parapanw na boh0hsoun
Perissoteres leptomereies sto user.ps (pi0anotata kapou
mesa sto /usr/doc/lilo h /usr/doc/packages/lilo h opou
allou ta bazei to distribution sou)

Dhmhtrhs
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr