nmap netstat error

Apostolos Siotos asts at grmedia.gr
Tue Jul 20 12:44:27 EEST 1999

Το ξέρω οτι απο τα subject μου δεν καταλαβαινει κανεις πολλά
αλλα το κάνω για να τα βρίσκω εύκολα στα archives...

Με το που βάλω σε λειτουργία το nmap στο μηχάνημα Β
(είναι portscanner [ξέρω..καλά που σας το είπα] το οποίο
χρησιμοποιώ για πειραματισμούς στην προσπάθεια να
κλείσω κάποιες τρύπες... ) και έχω και σε κονσόλα πάνω
στο μηχάνημα Α ενα netstat -Mavec, μου σταματάει το
nmap το netstat επιστρέφοντάς μου το ακόλουθο μήνυμα:

masq_info.c: Internal Error `ip_masquerade unknown type'.
Contact: net-tools at lina.inka.de (Bernd Eckenfels)

να υποθέσω οτι έχω παλιά έκδοση net-tools ή αυτό γίνεται σε όλες..
και άν βαράει το netstat τα πακέτα περνάνε? και αν ναι που είναι
το λογικό (το netstat δεν έχει να κάνει με το masq  του kernel αλλα
δεν ξέρω πως πέρνει τα στοιχεία για να στα δείξει) πως μπορώ να ξέρω
οτι δεν υπάρχει καμία σύνδεση απο κάπου προς κάπου αλλού μέσω του
μηχανήματος Α αν δεν μπορώ να δω απο το netstat? (μερική λύση
μάλλον είναι να μην κοιτάω τα masq entries αλλα τα active connection
του μηχανήματος Α, έλα όμως που συνήθως θέλεις να ξέρεις απο πού
έρχεται και που πάει..)

Το nmap τρέχει σε mandrake 5.3 (μηχάνημα Β)στο μέσα δύκτιο (fake ip)
ενώ το netstat πάνω στο μηχάνημα Α (redhat 5.2) με κανονικο και οχι ip.

ΤΙΑ
--

Απόστολος Σιώτος
asts at grmedia.gr