gkafa olkhs me tis libs

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Wed Jul 14 19:54:17 EEST 1999

Hello Linux-greek-users!

  On 14 Jul 99, Linux-greek-users wrote to Spiros Bolis with subject "Re: gkafa
olkhs me tis libs":

 L> 1) bres/ftiakse kapou ena statically linked bash.
 L> 2) bootare to mhxanhma sou me rescue disk

(2837 axrhsta bhmata poy trexoyn ena statically linked shell me mounted to
filesystem san root)

 L> H olh diadikasia 8a mporouse na einai pio eykolh ean yphrxe
 L> tropos na kaneis "chroot /<mnt>/ /<mnt>/bin/ldconfig -v" sto 4), alla den
 L> exw dokimasei/den 3erw/den apantw.

H olh diadikasia EINAI pio eykolh. Des to manpage toy ldconfig.

ldconfig -r /mnt/

(nai, thn exw pathsei kai egw :>)

--
Christos Ricudis
I am a target. Please bomb me at N40 33.765' E22 55.130' Alt. 69ft
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr