disk hardcopy

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Tue Jul 13 12:28:41 EEST 1999

At 10:56 ðì 13/7/1999 , you wrote:

>Mias kai polys logos twra teleftaia gia multi OS'es se ena h dyo diskakia
>na 8esw kai egw mia aporia...Ypaarxei kana mikro mikro tool
>sigouro kai sta8ero opws oi panes gia akrateia , to opoio na mou metaferei
>apolytws  asfalh  olo to solaris setup (5-6 slices) apo ena palio disko se ena
>neo?/??
>auta

Nai..legetai GHost kai einai thw Symantec boytarei apo mia disketa dos kai
antigrafei partitons diskoy apo ena disko se allo disko, oloklhro disko se
allo disko
kai ola ta parapanw se arxeia-images gia backup.
Teleytaia ekdosh einai gyrw sto 5.1.
Thelei omws prosoxh sto xeirismo giati borei na antigrapsei ton adeio sto
gemato disko kai oxi to antistrofo :-)
Kalh tyxh..

Spiros D. Bolis
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr