Licq

Nicholas Theodorou ntheo at math.auth.gr
Sat Jul 10 00:06:37 EEST 1999

Xairetw.

Katebasa to Licq apo to linuxberg, kai moy fanhke arketa kalo......... Bebaia den einai to idio me to ICQ99 gia ta Win, alla anyway :)
To problhma moy einai sthn contact list. To Licq ftiaxnei gia ka8e atomo poy exeis sth lista soy, ena arxeio UIN.history (h kapws etsi, opou UIN to uin toy atomoy :)
To ICQ ths mirabilis gia win anti8etws, exei mesa sto DB `h to NewDB  diafora arxeia, allhs morfhs... Ta perissotrera einai ths morfhs UIN.* opoy UIN to _diko sot_ uin.
Opote me copy ta arxeia apo ta win sto linux den ginetai...... pws mporw loipon na metaferw to contact list moy apo ta win sto linux kai tanapalin?
Na ypo8esw to profanes - oti de mporw? :)

See yaaaa

 # GORDON #  - κατά κόσμον Νίκος Θεοδώρου!
Δείτε τις νέες μου σελίδες:
 www.math.auth.gr/~ntheo
 http://members.xoom.com/stemma