Is linux Stable ????

Giorgos Keramidas keramida at hades.hell.gr
Thu Jul 8 23:48:26 EEST 1999

On Wed, Jul 07, 1999 at 06:47:40AM +0300, Panagiotis Tsakiris wrote:
| Αν κάποιος καλός χριστανός (και linuxας) έχει καταβάσει mail
| από τη Forthnet με το πρόγραμμα συτό ας με ενημερώσει μπας και τα πετάξω όλα.
| Ήδη από χθές μπαίνω με lynx μέσα όσο παράξενο και αν φαίνεται.

Το πρόβλημα δεν είναι η Forthnet, που μπορείς να πάρεις με pop τα mail σου
μια χαρούλα, είναι ότι το fetchmail κάνει το εξής (πρώτη γραμμή του manual
page του fetchmail και φαίνεται αμέσως):

DESCRIPTION
 	fetchmail is a mail-retrieval and forwarding utility; it fetches
	mail from remote mailservers and forwards it to your local (client)
	machine's delivery system.

πράγμα το οποίο σημαίνει πως στο τοπικό μηχάνημα πρέπει να υπάρχει ένα qmail
εγκατεστημένο, έστω ένα sendmail για τους παραδοσιακούς...

Εγώ για παράδειγμα με το qmail εγκατεστημένο και τα κατάλληλα .qmail-KATI
αρχεία το έχω κάνει τα mail από τα folder του πανεπιστημίου να πηγαίνουν σε
aliases του τύπου <keramida-FOLDER at hades.hell.gr> οπότε και στο πανεπιστήμιο
ξεωχωρίζουν τα mail σε folders (με το procmail) αλλά και στο σπίτι σε
διαφορετικά Maildirs του qmail.  Μήπως τελικά πρέπει να γράψω κάτι για το
Magaz, πιο αναλυτικό και με πιο πολλές και ζουμερές λεπτομέρειες;

Χμμμ...

--
     ?     | Giorgos Keramidas       < mailto:keramida at ceid.upatras.gr >
  >(o.o)<  | Phone: +30-932-886457   < mailto:keramida at yahoo.com >
     ^     | "Today is not yesterday's tomorrow, but tomorrow's yesterday."
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr