Is linux Stable ????

Panagiotis Tsakiris mazestix at ath.forthnet.gr
Wed Jul 7 06:47:40 EEST 1999

"Dimitrios P. Bouras" wrote:

>   Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί σου τα κάνει αυτά. Χρησιμοποιώ τον
>  mail-reader του Netscape για αλληλογραφία εδώ και πολλά χρόνια
>  (όλες τις versions από 1.1b και μετά), τελευταία (versions 4.x)
>  με ιδιαίτερα πολλά μηνύματα στο mail-box (μιλάμε για 400+ μερικές
>  φορές) χωρίς ούτε μία φορά να παρατηρήσω το πρόβλημα που
>  περιγράφεις. Μήπως φταίει κατιτίς άλλο;
>
>   Δημήτρης

Ω! Ναι! :-)
Κατ' αρχήν καλημέρα
Λοιπόν πόρισμα έβγαλα και ήταν μετά από σχεδόν ολοήμερο ψάξιμο το εξής. Είμαι
γραμμένος στη Linux Kernel λίστα με αποτέλεσμα να κατεβάζω περί τα 300 mail μόνο
από εκεί. Φυσικά δεν τα διαβάζω όλα με αποτέλεσμα να έχουν συσσωρευθεί περίπου
2000 αδιάβαστα (επί συνόλου 4500) μέσα σε 15 μέρες. Το netscape τα συμπιέζει και
λόγω ότι δεν του φτάνουν τα 16ΜΒ μνήμη που έχω αρχίζει να χτυπάει. Αν διαβάσω
ένα mail τρία νέα κατεβαίνουν. Άλλαξα φάκελο και σήμερα που κατέβασα 320 μέχρι
τώρα δεν μου παρουσίασε πρόβλημα γιατί είναι ο νέος φάκελος είναι καθαρός και
καταναλώνει λίγη μνήμη. Όσοι θέλουν ας το δοκιμάσουν. Δεν χρησιμοποιώ KDE για να
μην πείτε ότι έχω πρόβλημα μνήμης από εκεί ούτε στο blackbox έχω βάλει καμμία
εικόνα. Επίσης δοκίμασα χθές το fetchmail και προκοπή δεν είδα γιατί ενώ μου
έλεγε ότι ο λογαριασμός είναι εντάξει δεν μπορούσε να κατεβάσει mail γιατί δεν
είχα ΙΡ διεύθυνση. Αν κάποιος καλός χριστανός (και linuxας) έχει καταβάσει mail
από τη Forthnet με το πρόγραμμα συτό ας με ενημερώσει μπας και τα πετάξω όλα.
Ήδη από χθές μπαίνω με lynx μέσα όσο παράξενο και αν φαίνεται.

Παναγιώτης