Keyboard special keys

Stelios Bounanos sb at dial.pipex.com
Wed Jul 7 03:37:33 EEST 1999

In message <7lt8ku$v5c$1 at edessa.topo.auth.gr> ,
teras at writeme.com (Panos Katsaloulis)  was rumoured to have said about
`` Keyboard special keys '':

> όταν εκτελέσω την εντολή showkey -s.
>
> Πώς μπορώ να τα κάνω «χρήσιμα» μέσω του Linux;

(Katw apo X)
Mporeis na ta kaneis remap se kati allo me xmodmap (des kai to xkeycaps,
http://www.jwz.org/xkeycaps/), 'h blepontas to keycode pou bgazoun
auta ta plhktra (me xev) na peis ston window manager sou na kanei
kapoia sygkekrimenh gia ta plhktra me auta ta keycodes.

An 8eleis na deis pws ginetai auto ston Afterstep pes'to. :)

> Tα πλήκτρα αυτά είναι χρήσιμα μεσω wiblow$, αλλά το θέμα είναι να είναι
> χρήσιμα και μέσω Linux.
>
> --
> Panos Katsaloulis <teras at writeme.com>
> * Microsoft brought artificial intelligence to our desktop:
>     Windows know exactly when is the worst time to crash -- and crash.

Regards,
sb.

--
Stelios Bounanos <sb at dial.pipex.com>