magaz

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Mon Jul 5 14:12:19 EEST 1999

On 04-Jul-99 Vaggelis Tsimpinos wrote:
> ti idio provlima exo kai ego.....
> emena to aposimpiezei kanonika alla otan to trexo leei oti den einai oyte
> file oyte directory
>

> DJ Art <djart at freemail.gr> wrote in message
> news:377D1D42.A2989F02 at freemail.gr...

Δεν θα προσπαθήσω να εξηγήσω τι ακριβώς συμβαίνει, μια και έχω τάξει ένα άρθρο
για αυτό το πράγμα.
Για να δουλέψετε όμως στο μεταξύ, χρειάζεστε:

Α) TCL/TK 8
Β) γραμματοσειρά fixedgr

Οπως το κατεβάζει το netscape του βγάζει το .gz αλλά δεν το αποσυμπιέζει.
Αν φτάσουμε λοιπόν να το έχουμε αποσυμπιεσμένο, (οπότε θα μπορείτε να το δείτε
με ένα more) τότε μάλλον ΔΕΝ θα τρέξει, γιατί θα ψάχνει να βρει το
/usr/local/bin/wish8.0 το οποίο σε εσάς μπορεί να είναι το
/usr/bin/wish8.0 ή το /usr/bin/wish ή οποιοδήποτε άλλο. Γι αυτό και δεν το
αλλάζω.
Α) Κάντε ένα 'whereis wish' και αλλάξτε την πρώτη γραμμή. Επίσης, κάντε το
αρχείο εκτελέσιμο (ή καλέστε το ως wish8.0 sgml-edit).
Β) Αν δεν έχετε την γραμματοσειρά fixedgr, τότε το πρόγραμμα ή δεν θα ξεκινήσει
καθόλου, ή θα γκρινιάξει (δεν θυμάμαι) Απλά ψάξτε το μέσα στο αρχείο και
αλλάξτε το με μία άλλη ελληνική γραμματοσειρά.
Γ) Δεν δουλεύουν όλα τα εικονάκια. Μην χρησιμοποιήσετε κάτι που δεν
είστε σίγουροι ότι το χρειάζεστε. Εξάλλου, σαν sgml-editor είναι σε pre-alpha
stage. :-)

Μιχάλης
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr