Solaris+Linux+NT+dos

costas costas at brainware.com.gr
Mon Jul 5 11:48:18 EEST 1999

-----Original Message-----
From: Mihalis Tsoukalos <mtsou at intrasoft.gr>
To: Linux Greek Users <linux-greek-users at hellug.gr>
Date: Δευτέρα, 5 Ιουλίου 1999 10:33 πμ
Subject: Solaris+Linux+NT+dos

>Kalimera kai kali ebdomada.
>Prospatho se ena mixanima na egkatastiso ta parapano leitourgika kai na
>exo ena boot menu oste na dialego kathe fora poio apo ola tha fortothei.
>Mexri tora den ta exo kataferei :-(
>Prospathisa kai me ton System Commander alla den to ksero poli kala to
>ergaleio kai den ta katafera kai pali.
>To basiko mou problima einai na balo to Solaris kai ta NT kai na mporo na
>dialekso metaksi afton ton dio. Meta apo ta NT tha mporo na fortono DOS
>kai apo to DOS me loadlin na trexo linux.
> [...]

Pisteuw oti h kalyterh lush einai na egkatasthshs ola ta alla kai teleutaio
to linux kai sto lilo boot  na baleis
na kaneis boot sta NT sto Solaris kai sto Linux ean theleis bebaia kai sto
dos den 3erw ean to exeis
dokimash ;
Den 3erw gia to solaris giati mia fora pou to eixa balei den eixa kapoio
option gia multi - boot,
alla gia NT kai Linux eimai sigouros oti ginetai.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr