Load Average = ???

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Mon Jul 5 01:15:48 EEST 1999

Hello Linux-greek-users!

  On 05 Jul 99, Linux-greek-users wrote to All with subject "Load Average =
???":

 L>     H erwthsh mou einai 'filosofikh' kai oxi toso praktikh...Jerei
 L> kanenas ti shmainai *akribws* to load average? Otan dhladh leme
 L> load 1.17 ti ginetai? Antistoixei se kapoia monada oti p.x. o epejergasths
 L> kanei X prajeis se kapoio xrono? Ayta ta oliga....

Load average = o mesos oros toy ari8moy twn processes poy briskontai sthn
runnable queue toy systhmatos (dhladh "antagwnizontai" gia na treksoyn sthn CPU
tou systhmatos xwris na kanoyn block perimenontas gia kapoio resource) sto
diasthma toy teleytaioy N-leptou, opoy N = 1, 5, kai 15 (h 10, analogws me to
unix).

To idaniko noumero einai 1 kai shmainei oti h CPU xrhsimopoieitai synexws
(8ymh8eite - resource poy de xrhsimopoieitai einai petameno resource). Pantws
de shmainei oti systhmata me loadavg anw toy 1 einai aparaithta "yperfortwmena"
oson afora thn interactive xrhsh. Exw dei systhmata me palaba loads na
antapokrinontai 8aumasia. (8ymamai akoma ena Sun ELC me load 46...)

--
Christos Ricudis
I am a target. Please bomb me at N40 33.765' E22 55.130' Alt. 69ft
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr