magaz

DJ Art djart at freemail.gr
Fri Jul 2 22:52:26 EEST 1999

Μισό, μισό λεπτό....... (έπρεπε να σας το είχα πεί νωρίτερα να το
ξέρετε)

Αυτά που είπες για το magaz (να γίνει έκτακτο κλπ.) ανέβαλέ τα λίγο,
τουλάχιστον μέχρι Σεπτέμβρη-Οκτώβρη. Θα σου εξηγήσω γιατί:

Από τις 8 Ιουλίου και μετά θα έχω άπειρο χρόνο (τέλος Πανελλαδικών you
see). Έχω διάθεση να κάνω μια προσπάθεια να συντηρήσω το mailbox. (οι
αρχάριοι δεν έχουν ακόμα μάθει για τη λίστα). Μπορώ να γράψω μερικά
άρθρα και να απαντάω στις ερωτήσεις. Αν θέλετε, το δοκιμάζουμε μπάς και
καταφέρουμε να κρατήσουμε το magaz σε μηνιαίο επίπεδο (ουσιαστικά να
γίνει έκτακτο, αλλά πάντα κοντά στις 2 πρώτες βδομάδες του μήνα).
 Κατανοούμε όλοι ότι τους καλοκαιρινούς μήνες είναι δύσκολη η έκδοση του
Magaz.

ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Όπως είχα πεί και στον Π.Βρυώνη στη συγκέντρωση του Hellug
στη Στουρνάρη το Δεκέμβριο: Ετοιμάζω web σελίδα για το Linux λαμβάνοντας
υπ'όψιν τους αρχάριους και μάλιστα σε δίγλωσση έκδοση
(Αγγλικά-Ελληνικά).
Έχω ήδη φτιάξει ένα FAQ 14 ερωτήσεων από τις πιο καλές ερωτήσεις που
είχαν σταλεί στο Magaz. Μπορούμε να το διευρύνουμε αυτό το FAQ.
 Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ ΘΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΓΥΡΩ ΣΤΙΣ 10-12 ΙΟΥΛΙΟΥ.
ΑΝΑΜΕΝΑΤΕ ΝΕΩΤΕΡΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΣΑΣ ΕΠΙΣΗΜΑΝΩ ΟΤΙ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΟΙΞΩ ΤΗ
ΣΕΛΙΔΑ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΩ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΔΙΟΤΙ ΓΡΑΦΤΗΚΑΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ
ΧΡΟΝΟ ΜΟΥ (φαντάζεστε πόσος λίγος ήταν) ΚΑΘΟΛΗ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΣΑΙΖΟΝ,
ΟΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ 5 ΔΙΑΝΟΜΕΣ: RedHat 5.0, SuSE 5.3, RedHat
5.2, SuSE 6.0, RedHat 6.0. (ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΣΥΝΤΟΜΑ ΠΟΥ ΜΕ ΕΠΗΡΕΑΣΕ
ΑΥΤΟ)

Ακούω εντυπώσεις !!!!

Η σελίδα θα περιλαμβάνει την απάντηση στο ερώτημα της χρονιάς: Πώς βάζω
μπρος το αμάξι μου ??? εεεε...... εννοώ Πώς συνδέομαι στο Internet ???

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr