printing with samba...

Alexander Yohalas agio at intranet.gr
Fri Jul 2 15:01:08 EEST 1999

Kaminakis Nikos wrote:

> geia xara...
> prospa0w na ektyposw apla ascii keimena se printers pou einai sto lan, oi
> opoioi einai panw se Windoze mhxanhmata.

[...xrats!...]

> to apotelesma ths ektyposhs einai to parakatw
> 11111
>      2222222
>             333333333
>                      4444444444

[......]
Prepei na pros0eseis sto mhxanhma soy  (sto /etc/printcap) ena filtro
poy na pros0etei Carriage Return (<CR>, 0x0D) sta arxeia keimenoy poy
stelneis gia ektypwsh. To Unix sto telos ka0e grammhs bazei mono LF
(Line Feed, 0x0A). Enallaktika, mporeis xeirokinhta na metatrepeis ta
arxeia (MONO keimenoy) se DOS format, p.x. me to unix2dos 'h to todos,
kai meta na ta stelneis gia ektypwsh. Pi0anotata mporoun ayta ta idia na
xrhsimopoih0oyn san filtra, alla den mporw na pw sigoyra, giati den to
exw dokimasei.
AlxUnderNet :-) 42
--
Alexander Yohalas, Computer Engineer       |E-mail:
R & D Dept., INTRACOM S.A.                 |agio at intracom.gr
P.O.Box 68, 19002 PEANIA, Attica, GREECE   |agio at intranet.gr
Phone: (+30 1)6690335, Fax: (+30 1)6860446 |
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr