C/C++ Languages

Petropoylos Antonis p97021 at rainbow.cs.unipi.gr
Sun Jan 17 22:46:04 EET 1999

On Fri, 18 Jun 1999, Aris Yahnis wrote:

> Se pliroforo oti i to garbage collection tis java ine oti kalitero...den
> ksero an exeis programmatisei poli me linked listes klp klp alla to na
> xathei akoma kai o pio empeiros programmatistis ine poli sixno...se
> programma pano apo 20.000 xreiazesai allo toson xrono gia na vreis ta
> memory leaks.

Ayton poy lypame perisotero apo ayton poy 8a katsei na kanei to compile
aytoy toy programmatos se Java einai aytos poy 8a anagkastei kapote na
katsei na to tre3ei :-)

> Kai oso gia to portability pali ine fovero pragma na min
> exeis na matheis na programmatizeis se Linux,Solaris,FreeBSD NT,98 AIX,OS2
> MAC klp klp...ksereis mia glossa kai trexei to prog sou pantou.

Kai ama eisai tyxeros kai soy tre3ei swsta to applet kai se Netscape kai
se IE.

> Fisika kai oi eteries tin exoune katavolepsei giati den xreiazetai to poso
> tvn leitourgikon epi ton xrono gia porting gia na vgaloune mia efarmogi
> pou tha piasei olous tous pithanous agorastes....
>
> Den leo oti i java ine i kaliteri glossa fisika...analoga ayto pou
> zitas..fisika exei kai periorismous kai ine kai varia..alla ta themata
> speed tha kaliterepsoune .

Mmmmmm.. malon oi epe3ergastes 8a ginoyn pio grhgoroi gia thn Java xlwmo
to blepw.

> With regards Mig

       / \   nthony  _-` )  \
  `-'       \_'        -_"  etropoulos