Psifiako v$ analogiko (WAS:Reqeust info gia 56Kbps modems)

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Sun Jan 31 16:15:09 EET 1999

Hello Linux-greek-users!

  On 31 Jan 99, Linux-greek-users wrote to All with subject "Psifiako v$
analogiko (WAS:Reqeust info gia 56Kbps modems)":

 L>  Tha ithela na rwtisw ti ennoei kaneis se texniko epipedo otan
 L> leei "psifiaki grammi" kai "psifiako kentro" se antithesi me
 L> ta analogika.

Apolytws tipota. To mono poy allakse einai h switching texnologia - kai shmera
anti na akous olh ekeinh thn panemorfh glykia orologia me tous klhsi8hres kai
toys ypsostrofikous kai rabdepafikous epilogeis, exeis ayta ta psyxra apan8rwpa
VLSI kyklwmata poy kanoyn mona toys olh th douleia....

--
Christos Ricudis
Prof:    So the American government went to IBM to come up with a data
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr