XFree86

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Sun Jan 31 10:46:59 EET 1999

Hello Linux-greek-users!

  On 30 Jan 99, Linux-greek-users wrote to All with subject "XFree86":

 L>     3erei kaneis ti akrivws paixthke me ta XFree86 3.3.3 kai 3.3.3.1
 L> kai giati kata kapoio tropo "aposyr8hke" to 3.3.3.1 apo tous ftp
 L> servers kai egine link sto 3.3.3 ??

Profanws kapoios skefthke oti den aksizei ton kopo na kratane dyo versions sto
disko gia ena toso minor release kai antikatesthsan to 3.3.3 me to 3.3.3.1 (kai
OXI to anapodo, opws fantasthkes).

Bebaia htan poly kalh kinhsh gia na arxisoun diaaaaafora zwa na skeftontai oti
isws na to ekanan epeidh anakalypsan mia pelwwwwwwwria foberh kai tromerh trypa
asfaleias kai prospa8hsan na synomwthsoyn gia na thn kalypsoyn antigrafontas
thn palioterh ekdosh epanw sthn kainoyria. (ti xrwma xapia pairneis? Ta roz
peirazoyn, ksereis).

koooooooooor koorrrrrrrrrrk okrrrrrrrrrr okr kor kror kor kor kor....

--
Christos Ricudis
Prof:    So the American government went to IBM to come up with a data
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr