Window Managers (was "RedHat vs. SuSE vs. Debian")

Panagiotis K. Prokopiou redarrow at matrix.kapatel.gr
Sun Jan 31 00:16:52 EET 1999

> > 5) Den ekana kammia sygrish WMs, ektws gia ton fvwm o opoios pistevw
> >     oti me thn default emfanhsh apogohtevei.
>
> Apo oti katalaba sto diasthma ths 2mhnhs apousias mou (logo tou oti eixa
> kseasei to password mou kai epi ena mhna kai arketa e-mail kanenas den
> niazotan, asxeto) egine kouventa gia window managers. Etsi den epidioko
> anazopurosh ths diamaxhs apla thelo na rothso ti ennoeis legontas "default
> emfanish".

Blepeis asxolhthika poly kairo me tous wm mexri na katalhkso sthn fvwm2 kai ton
theoro teleio. (prosopikh apopsh)
Tora an theoreis default emfanish afth pou soy emfanizetai apo to rpm toy redhat
kaneis lathos, den einai etsi otan ton metaglotiseis apo thn phgh toy. An pali
default ennoeis thn emfanish tou neometaglotismeno tha hthela na sou toniso oti
kata thn epopsh moy o fvwm2 einai o pio tropopoihsimos wm apo osous exo doulepsei
kai malista exo kanei "port" themes allon wms.

--

Ðáíáãéþôçò Ê. Ðñïêïðßïõ          Panagiotis K. Prokopiou
-Äe Íôßgiôaë ÐÜóeÍgår-          -The Digital Passenger-
                redarrow at matrix.kapatel.gr

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr