RedHat vs. SuSE vs. Debian

Nikos Mavroyanopoulos nmav at i-net.paiko.gr
Sat Jan 30 17:36:36 EET 1999

On Fri, Jan 29, 1999 at 11:41:12PM +0200, DJ Art wrote:

>  Χωρίς παρεξήγηση, υποθέτω (μπορεί να κάνω και λάθος) πως δεν έχεις
> δοκιμάσει ποτέ να δουλέψεις με την evaluation version. Εγώ πάντως με το
> RedHat 5.0 όλα αυτά (Java, sound) μπορούσα άνετα να τα εγκαταστήσω χωρίς
> προβλήματα. Επομένως, προτιμώ το RedHat. Όμως επιμένω πως  η διαφορά της
> evaluation από την κανονική δεν περιορίζεται μόνο στο οτι λείπουν τα CD
> και το manual. Άλλωστε και κατά την εγκατάσταση είδα πολλές φορές
> γραμμένο το evaluation. Δεν μπορεί να είναι τυχαίο.

Λοιπόν. Μιλάμε για linux το οποίο είναι GNU λογισμικό. Αν είχες διαβάσει
ποτέ το COPYING για τα gnu προγράμματα θα έβλεπες ότι δεν έχει νόημα
το evaluation με την έννοια που το εννοείς. Αυτός που σου δίνει το
cd με το linux είναι υποχρεωμένος να έχει μέσα και τον πρωτότυπο κώδικα
(αν έχει αλλαγές πρέπει να σημειώσει το πότε και που). Το linux δεν είναι
εμπορικό πρόγραμμα, είναι ελεύθερο λογισμικό (δεν συνεπάγεται το δωρεάν).
Είμαι σίγουρος ότι αν το ψάξεις θα βρείς που είχες κάνει λάθος στο Suse
(άλλωστε ο πυρήνας είναι ίδιος είτε είναι suse είτε redhat είτε debian είτε
xyz-linux).

--
Nikos Mavroyanopoulos
        nmav at i-net.paiko.gr