RedHat vs. SuSE vs. Debian

DJ Art arturok at usa.net
Fri Jan 29 23:41:12 EET 1999

 Εγώ δεν είπα ότι βγάζει παραθυράκια που λένε αγόρασέ με αγόρασέ με.
Όταν πήγαινα να κάνω compile τον kernel έβλεπα στο messages box κάτι για
beta sound drivers. Φυσικά και είχα εγκαταστήσει τα headers  και όλα τα
συναφή, αλλά δεν είxα υποστήριξη Java, ακόμη και όταν διάλεγα την
συγκεκριμένη επιλογή στο configuration του kernel. Κάθε προσπάθεια για
recompiling αποτύχαινε.

 Όσο για το glibc, αρκετά προγράμματα το απαιτούν για να εγκατασταθούν
και να δουλέψουν. Άλλωστε, αυτό το κατάλαβε και η ίδια η SuSE και
υποστηρίζει στην έκδοση 6.0 glibc.

 Χωρίς παρεξήγηση, υποθέτω (μπορεί να κάνω και λάθος) πως δεν έχεις
δοκιμάσει ποτέ να δουλέψεις με την evaluation version. Εγώ πάντως με το
RedHat 5.0 όλα αυτά (Java, sound) μπορούσα άνετα να τα εγκαταστήσω χωρίς
προβλήματα. Επομένως, προτιμώ το RedHat. Όμως επιμένω πως  η διαφορά της
evaluation από την κανονική δεν περιορίζεται μόνο στο οτι λείπουν τα CD
και το manual. Άλλωστε και κατά την εγκατάσταση είδα πολλές φορές
γραμμένο το evaluation. Δεν μπορεί να είναι τυχαίο.
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr