Glibc 2.0

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Fri Jan 29 21:03:08 EET 1999

Hello Linux-greek-users!

  On 29 Jan 99, Linux-greek-users wrote to All with subject "Glibc 2.0":

 L> Os synexeia toy prohgoumenoy thelo na rothso giati den mporo na
 L> kano epityxos compile sto RedHat 5.1?

Profanws giati den exeis egkatasthsei kati apo to "developement" set (poy
perilambanei include files kai static libraries - hli8ios syndiasimos kata th
gnwmh moy alla telos pantwn).

 L> Den symbenei me ola ta programmata alla me thn syntriptikh
 L> pleopsifia kai an den vro egkaira lush niotho oti tha meino
 L> proskolhmenos sthn libc 5 gia panta.

H opoia exei stamathsei na anaptyssetai edw kai kati mhnes kai o monos hli8ios
poy epimenei na th xrhsimopoiei akoma einai o Patrick Volkedrig...

 L> PS to rh5.1 exei glibc2.06 (thn opoia den mporo na metaglothso se
 L> mhxanima pou trexei libc5 !!!)

Mia xara mporeis, arkei na diabaseis kala olo to documentation. (to systhma sto
opoio doyleyw twra einai ena 95%-glibc-converted-once-3.1-slackware)

--
Christos Ricudis
"Windows has detected that a gnat has farted near your computer. Press any
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr