Peftei h syndesh me ton ISP, PALI, PALI, PALI, PALI

Dimitrios P. Bouras dbouras at hol.gr
Fri Jan 29 20:34:27 EET 1999

Yiannis Galanomatis wrote:

> > [snip]
> ti 'nai afto?

  Einai o hxos pou kanei to psalidi pou xrhsimopoiw gia na kobw
 merh tou mhnymatos sou ka0ws ta kanw quote :) :)

> Nai, nai, nai. Afta grafei. Tipota allo. (sto /var/log/messages)

  Tote, eite kati trexei me to /etc/syslog.conf arxeio sou giati
 ta mhnymata se level debug den katalhgoun sto /var/log/messages,
 h ta mhnymata autou tou level pane se allo arxeio. Diabase to
 /etc/syslog.conf, kai afou diabaseis kai to manual page, an den
 katalabaineis pws syntasetai, steile to sth lista me erwthsh.

> /etc/ppp/pap-secrets
> hmjg    www.compulink.gr    <to password mou>
> shmeiwsh: Palia den evaza to "www.". To config-howto elege na to valw.

  Den paizei rolo. Ena onoma 0elei gia na mporeis na anaferesai
 sto entry auto.

> /etc/ppp/options:
>
> /dev/ttyS0
> 38400
> lock
> crtscts
> modem
> asyncmap 0
> remotename www.compulink.gr
> defaultroute
> noipdefault

  Re sy, kala den sou eipa na bgaleis oti exei mesa to /etc/ppp/options
 kai na to antikatasthseis me th grammh:

  noipdefault

 eeee; :)  Den eipa na thn pros0eseis, na ta sbhseis ola kai na afhseis
 mono th grammh auth eipa :) :) (kane to kai ena backup gia na 3ereis
 pws htan prin to alla3eis).

> /etc/resolv.conf
> search compulink.gr
> nameserver 195.242.129.105
> nameserver 195.242.129.109

  Apo auta tipote den xreiazetai an baleis tous dyo DNS servers sthn
 forma "TCP/IP Options" tou xisp, kai diale3eis "Yes" gia to DNS
 support. To /etc/resolv.conf 0a mporouse poly aneta na einai keno
 h na periexei mono th grammh:

  search compulink.gr

> /etc/host.conf
> order hosts, bind
> multi on

  Merikes versions ths libc5 den ta pane kala me to komma anamesa
 sto "hosts" kai sto "bind". 0a sou synistousa h prwth grammh tou
 arxeioy na einai:

  order hosts bind

 Kai anaferomai sthn libc5 giati anafer0hkes sto arxeio host.conf.
 H glibc2 xrhsimopoiei thn idea tou nsswitch.conf opws to Slowaris
 eeee Solaris h0ela na pw :)

> (grammes pou arxizan me "#" einai comments, etsi den einai?)

  Nai.

> Afta. Pantws afto pou den mou arese einai pou zhthsa support apo
> thn compUNlink kai akooooooooma na apanthsoun.

  To support einai ponemenh istoria sthn patrida mas, alla siga-
 siga 0a e3elix0oume kai emeis. Eidika otan oi etaireies katalaboun
 oti to software (ws emporeuma) exei ousiastika pe0anei kai oti
 mono support 0a mporeis na parexeis epi plhrwmh sto (sxetika
 kontino;) mellon.

  Dhmhtrhs
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr