RedHat vs. SuSE vs. Debian

Yiannis Galanomatis jgalanomatis at freemail.gr
Fri Jan 29 19:08:55 EET 1999

Vasilis Vasaitis wrote:

>   Meta tous editors prin apo ligo kairo (ipenthimizo to teraaastio thread
> `kato o vi'), kai tous window managers autes tis meres, pianoume vlepo
> tora kai ta distributions. Tosa sigkritika, oute lista gia autokinita na
> eimastan :-). Tespa, oreksi na 'xoume na grafoume...

Me adikeis gia tous exhs logous:
1) Den h3era oti yphrxe tetoia 9rhskeytikh ka9hlwsh ston VI kai synepws
    den perimena tetoies antidraseis. Eixa ena sygekrimeno provlhma me
    to epipedo dyskolias tou, to opoio ly9hke (rhide) an kai arxisa na
kinoumai
    kapws pio aneta sto perivallon tou vi.
2) Den h3era oti yparxei diamaxh vi-emacs.
3) O logos pou rwthsa gia wm einai
    a) gia na ma9w (h apanthsh pou edwses htan plhrhs, thanx)
    b) gia na exw pio wraio desktop apo tous 98ades kai na tous koroidevw
    c) gia na dw pios wm einai pio parametropoihsimos.
4) Den anefera tipota gia kde mhn arxisoun tipota kde-gnome istories
    (an kai den nomizw na yfistantai pleon)
5) Den ekana kammia sygrish WMs, ektws gia ton fvwm o opoios pistevw
    oti me thn default emfanhsh apogohtevei.
6) Eipa ex'arhs oti den m'aresoun oi redhat-suse polemoi, kai oti
    tous 9ewrw paralogous, etsi wste na mhn symvoun pali ta idia.
    O logos pou rwthsa gia distributions einai dioti sxediazw na
    xanaformarw ton disko mou wste na afierwsw pio poly xwro
    sto linux. Me thn efkairia eixe pesei sta xeria mou to suse53 kai
    to rh52 (leitourgw 51) kai anarwtiwmoun an axizei na paw suse.

>   Prosopika to SuSE mou aresei perissotero apo to RedHat, alla pali gia
> sena mporei na isxuei to antitheto. An kai se kamia periptosi den einai
> idia distributions, den tha mporousa na tekmirioso tin iperoxi tou enos
> enanti tou allou. Einai mallon thema prosopikou goustou. Pantos tora an
> valeis kapoio apo ta dio auta kalitera vale to RedHat 5.2 pou einai libc6
> kai einai epitelous stathero (oxi san to 5.0, thee mou).

To SuSE ginetai glibc me thn egatastash kapoiou paketou? To lew
giati mou arese poly to YaST... Alla an einai na xreiastei na kanw
recompile ola ta paketa ap'thn arxh, asto gi' avrio.

>   Mia pou anaferthike apo kapoio filo tis listas ws apantisi sto minima
> sou, na po kai dio logia gia to Slackware. To Slackware gia mena (kai den

> ta configuration files, na deite ti tha exei mathei stin poreia. E oxi.
> Valte to debian na deite ti tha pei configuration opou xreiazetai kai
> automatismos opou xreiazetai episis.

Telika den antexes ston peirasmo kai elaves kai 'sy meros sto sygritiko!

> Vasilis Vasaitis
> vvas at egnatia.ee.auth.gr
>
> P.S. An telika akolouthiseis ti simvouli mou kai katevaseis to debian 2.1
> otan vgei, to thelo, to thelo, to thelo. :-)

ok, an to katevasw kai to grapsw se cd, 9a sou se eidopoihsw
Oi pi9anoi logoi na mhn to katevasw einai 1) h xronoxrewsh tou ote (an er9ei
mehri
tote (alh9eia, pote 9a vgei to debian?))  2) o eley9eros xwros ston sklhro
(exw poly mikro
sklhro, molis 1.6G isa isa mou ftnaei gia ta vasika)

* Thn porta san eperasa *
* kai pathsa mia plaka, *
* thn shkwsa kai egrafe *
* "Thn pathses malaka"  *