.netrc file

Alejandros Diamandidis adia at egnatia.ee.auth.gr
Fri Jan 29 10:44:36 EET 1999

george at michalopoulos.gr (George A. Michalopoulos) wrote:
>prospa8w na automatopoihsw mia diadikasia me ftp, me ena cron event, na
>syndeetai se ena mhxanhma, kai na katebazei orismena arxeia.

Den einai aparaithto na to kaneis me to .netrc, mproreis aplws na
dwseis tis entoles poy theleis sto stdin tou ftp.

>ekei poy antimetwpizw problhma einai me thn syntajh ths parametrou macdef,
>opoy prepei profanws na toy balw to ti na kanei:

tha baleis to parakatw sto .netrc:

----8<--------------------------
machine ftp.kokonet.gr login lulu password papa macdef init
cd kokodir
dir
asc
lcd kokodir
prompt
mget *
by

--------------------------------
Prosoxh! Meta apo tis entoles poy theleis na ektelountai aytomata,
bale mia kenh grammh, alliws de tha doulepsei. Gia perissoteres
plhrofories, `man ftp'.

>to macdef blepei se e3wteriko arxeio h prepei na orisw oles tis entoles
>mesa sto .netrc ?

Prepei na tis oriseis mesa sto .netrc. An theleis na xrhsimopoihseis
ejhteriko arxeio, dwse aplws:

ftp ftp.kokonet.gr < arxeio.entolwn

Akoma kalytera, (to -n kanei to ftp na agnoei to .netrc)

ftp -n ftp.kokonet.gr < arxeio.entolwn

kai jekina to arxeio.entolwn me th grammh

user lulu papa

Alejandros Diamandidis * adia at egnatia.ee.auth.gr
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr