Micronet 56k & kppp

I.Ioannou roryt at hol.gr
Fri Jan 29 07:39:00 EET 1999

On 28-Jan-99 Leonidas Tzimis wrote:

Kata arxas egw to douleyw xwris kamia rithmisi - to eide mono toy
(tip : sto BIOS no plug-play OS)

> efiaxa ena <rc.serial> me periexomeno "setserial /dev/cua1 irq 3

Oooxi. Den katalabes, ayto yparxei hdh sto Slackware, kai kaleitai apo
ta initialization scripts. Esy na koitakseis na ta baleis (ta
setserial), an den yparxoun, sta scripts toy Suse (den kserw akribws
poia einai). Gia na gnwrizeis, phgaine sto /etc/inittab, des poio script
anaferei sthn grammh pou ksekinaei me si:  (boot dhl), kai parto
tiflosourti (diabase to prosektika) gia na deis pou tha ta baleis

> Ta diagnostika sta win98 moy deinoyn :   com2, irq 3, address 2f8,
> uart
> NS16550AN, max speed 115k

gia dwse thn setserial me to xeri, douleuei ?

> Sto kde to dilwnw san:  cua1. Molis pataw th syndesi, akoyw ena

Epimonh me ta /dev/cua?. /dev/ttyS1 re paidia. Stoys kenourgious
kernels ta cua katargountai

> terma. Mia fora moy evgale sto parathyraki toy arxeioy to atdzx3

Eee, ti entolh einai ayth ? thes na peis atzx3d 0965, giati alliws
an h entolh einai opws thn exeis grapsei (atdzx3) fekse mou kai
glistrisa : toy les atd  (pare to noumero pou akolouthei ), z (kane
initialize) x3 (agnoise to dia tone)

---
I.Ioannou <roryt at hol.gr>
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr