Rpm

Yiannis Galanomatis jgalanomatis at freemail.gr
Wed Jan 27 17:14:17 EET 1999

Harris Kosmidhs wrote:

> Mia aporia me auta ta *(O&*&^ rpm.

ta RPM einai h megalyterh anakalypsh ths an9ropwthtas (meta to idio
to linux vevaia)

> 8elo na katebaso ta nea programmata pou 8elei o 2.2.0.
> Pou ta brisko se rpm morfh?

Pi9anotata na ta vreis edw:
http://rpm.shadow.eu.org/index.html
ftp.linux.gr/pub/mirrors/ftp.redhat.com/redhat/redhat-5.2/i386/RedHat/RPMS/
'h psaxe me to altavista gia "RPM repository" kai 9a vgalei polla sites.

> Px thn libc? H teleutaia ekdosh den uparxei.
> Eca3a sto linux.gr pou upoti8etai oti kanei mirror to redhat.

ontws kanei. H defterh diey9ynsh.

--

* Thn porta san eperasa *

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr