Peftei h syndesh me ton ISP, PALI, PALI

Dimitrios P. Bouras dbouras at hol.gr
Wed Jan 27 16:39:42 EET 1999

Yiannis Galanomatis wrote:

> Loipon, koitwntas sto messages, to pppd vgazei ta exhs:
[snip]

  Yanni,

  Tre3e to xisp me parametro "-debug" giati alliws to pppd
 den grafei leptomereies sta logs gia na bgei mia akrh.

> Shmeiwsh: to pppd twra ama to trexw vgazei mia periodika epanalamvanomenh
>          seira skoupidiwn kai meta kleinei.

  Etsi prepei na kanei :)  Otan den tou peis se pio terminal
 device na "pai3ei", auto prospa0ei na 3ekinhsei PPP sto
 terminal apo to opoio to etre3es, me apotelesma na blepeis
 auta pou 0a estelne sthn allh pleura ama eixes synde0ei (ta
 periodika LCP packets, dhladh). Afou allh pleura den yparxei,
 meta apo ton megisto ari0mo prospa0eiwn (pou exei orismeno
 ws default), "kleinei" opws les.

  Dhmhtrhs

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr