Les na exei pesei ios;

Yiannis Galanomatis jgalanomatis at freemail.gr
Tue Jan 26 16:12:16 EET 1999

Xexexe. Molis prin dyo treis meres akrivws afto to provlhma eixa. Oriste ti mou
apanthsan kai to dior9wsa...

1. Ftiaxe me to to dos utility rawrite dyo disketes mia me to boot.img kai mia me

     to rescue.img
2. kane boot me thn boot (ti allo?)
3. otan zhth9ei vale thn rescue
4. kane mount to partition me to / (mount -t ext2 <device> <mount point>)
5. bes sto dev ypokatalogo tou mounted partition (OXI to /dev/)
6. rm null (an yparxei)
7. mknod null c 1 3
8. chmod null 644
9. exit