OPTi82C931 Sound Card

Pavlos Parissis surfking at ath.forthnet.gr
Wed Jan 27 01:01:47 EET 1999

Geia sas,
Mhn vovaste den tha sas fortoso kanena provlima mou:))
Aplos gia allh mia fora vrika thn lisi gia to SOSTO setarisma ths kartas
ixou sto pc mou.
Proton, mhn parete ths metritis oti lei to
/usr/src/linux/Documentation/sound/Opti prosopika den me voithise
katholou!
Defteron, opios exei thn idia karta me emena kai den mporei na thn
setari  as stilei ena mail sto surferpaul at yahoo.com kai ego tha tou
stilo olo to iliko,
2-3 HTML kai ena programma C.

Allh mia koinoniki prosfora stous apantaxou linuxades ths Elladas.

Filika,
Pavlos

PS: Akoma na liso to provlima me to make xconfig ton 2.0.36-1 sas
parakalo mpite ston elaxisto kopo na diavasete to mail kai an kserete
kati FONAXTEMOU TO:)

--
I love having the feeling of being in control

The surfer of life

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr