Slackware + rc.inet1

George Daflidis-Kotsis gdk at demon.net
Tue Jan 26 18:09:04 EET 1999

On Tue, 26 Jan 1999, Nikolas Oikonomidis wrote:

> Eimai o monos pou exei antimetwpisei problhmata me to arxeio
> /etc/rc.d/rc.inet1 tou slackware? Mhpws apo default exei problhmata?

Mallon nai, exw balei slackware 2.3, 3.0, 3.1, 3.2, 3.4 kai 3.6 kai to
mono problhma pou eixe parousiastei htan oti sto configuration
tou loopback device eixe 127.0.0.0 kapou pou eprepe na exei 127.0.0.1
(n' to antistrofo, tespa,katalabes).

--
-- George Daflidis-Kotsis -- <gdk at demon.net> -- Demon Internet Ltd. --

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr