error downloading gzipped files

HRISTODOULAKIS ALEXANDROS A.HRISTODOULAKIS at telestet.gr
Mon Jan 25 12:40:44 EET 1999

> > Xrhsimopoiw pleon mono winblose95 kai IE4.0.
> > Mhpws xreiazetai kapoia eidikh ry8mish o IE?
>
> Nai, mpaiveis stov katalogo "C:\>" kai ekteleis:
>
> 	C:\> deltree Windows
>
> meta pairveis to CD tns SuSE (h tns RedHat, av protimas, gia va mnv sou
> pw to Slackware 3.6), stnveis to Linux, compile amesws to wget-1.5.3 (pou

Eyxaristw poly Giorgo gia thn polytimh boh8eia sou!!!
Mallon den eides prohgoymena mail moy,ofeilw loipon na se enhmerwsw.
Loipon to mail moy ayto anaferotane sto PC sth douleia.Ekei loipon exw 2o HD
me suse 5.3.Twra teleytaia o admin exei kopsei thn prosbash sto diktyo se
oloys toys clients(lege me Netscape)plhn IE.
Aytos kai mono einai o logos poy pleon ola moy ta downloads ginontai mono
apo IE me ta problhmata poy anefera.
Ayta...
ennoeitai oti an sto disko ths etaireias kanw to polypo8hto :deltree
c:\windows m'eskisan....

Alexandros
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr