linux + dialup networking

Angelos Karageorgiou angelos at incredible.com
Sat Jan 23 16:54:52 EET 1999

George Daflidis-Kotsis wrote:

> Nai, bebaia, kai oi Ascend TNT einai fobera mhxanhmata epishs, uposthrizoun
> 8 modules, apo 32 grammes to ka8ena, apisteuto configuration kai me liga
> lefta parapanw exeis kai source tou leitourgikou gia na exeis na hackeriazeis
> ston eleu8ero xrono sou.

Nai mono pou xreiazetai firmware upgrade dis tin ebdomada :-(
alla symfwnw gia polyseiriakh einai poly arlibh lysh :-(

IMNSHO h kalyetrh lysh einai enas portmaster 2E me 10 seiriakes pou einai kai
expandable
se 30 seiriakes kai einai kai Skyli!!!!

H polyseiriakh apo tis kyklades paei 500-700 dolaria , o portmaster sta 2500
peripoy alla ton
anabeis kai ton jexnas.

Fysika ean den exeis ta ypoloiponta 1800 dollaria kai mia kyklada kalh einai
!!!

Incredible Networks LTD       Angelos Karageorgiou
20 Karea st,                  +30.1.92.12.312 (voice)
116 36 Athens, Greece.        +30.1.92.12.314 (fax)
http://www.incredible.com     angelos at incredible.com (e-mail)
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr